ΓΡΑΦΕΙ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΠΑΤΑΣ
Σε αντίθεση με τα όσα υποσχέθηκε προεκλογικά στους Λουτρακιώτες ο Γ. Γκιώνης για το θέμα του προαστιακού οι πράξεις του δεικνύουν το αντίθετο και εξηγώ με αριθμό απόφασης 102 της 26/3/2008 ζητά την αποξήλωση των σιδηροδρομικών γραμμών από τον σταθμό του Λουτρακίου και την οδό Παπανικολάου καταστρέφοντας τη σιδηροδρομική υποδομή της πόλης ουσιαστικά.
 Στην ίδια απόφαση χαρακτηρίζει τις γραμμές άχρηστες.
Ενώ αντίθετη γνώμη έχει ο (Ε.ΔΙ.ΣΥ) και στη δήλωση σιδηροδρομικού δικτύου σε ευρωπαϊκή αντίστοιχα υπηρεσία  δηλώνει κανονικά την γραμμή του Λουτρακίου χαρακτηρίζοντάς την ανενεργή προς αναμονή έλευσης του προαστιακού στο Λουτράκι και όχι κατηργημένης όπως θα ήθελε ο κ. Γκιώνης!
Σε συνέχεια  του πολιτικού του εγκλήματος κατά της πόλης του Λουτρακίου παίρνει  απόφαση δημοτικού συμβουλίου με αριθμό 244 της 21/7/2007, χωροθετώντας  τον τερματικό σταθμό του προαστιακού στην οδό Παπανικολάου κοντά στο Καζίνο αδιαφορώντας στο ότι ο αρμόδιος φορέας για την εκτέλεση του έργου που είναι ο ΟΣΕ διαφωνούσε.
Ετσι στην δημόσια διαβούλευση της 5-7-09 που έγινε στο Πνευματικό κέντρο με την συμμετοχή των φορέων της πόλης και του ΟΣΕ τα έωλα και ασταθή επιχειρήματα της δημοτικής αρχής κατέρρευσαν.
Ο κ. Γκιώνης, παρ’ όλο που γνώριζε ότι οι χειρισμοί του είχαν ως αποτέλεσμα να μην έρχεται ο προαστιακός στο Λουτράκι και να παρεμποδίζεται η ομαλή επέκταση του νέου σχεδίου πόλης, να μην μπορεί να διανοιχθεί η οδός Παπανικολάου καθώς να μένουν γραμμές από την οδό Αιγαίου ως το σημερινό σταθμό με μπερδεμένα κάγκελα, γραμμές, δρόμο και άναρχα αυτοκίνητα παρκαρισμένα, υποβαθμίζοντας αισθητικά το συγκεκριμένο κομμάτι της περιοχής, επέμενε στην καταστροφική του απόφαση!
Και σαν να μην έφτανε αυτό, προχωράει κόντρα στις εισηγήσεις της τεχνικής υπηρεσίας  του δήμου και κόντρα σε αποτέλεσμα μελέτης που ο ίδιος παρήγγειλε στην εταιρεία «ON TRUCKS», σπαταλώντας τα λεφτά των Λουτρακιωτών σε σιδηροδρομικές μελέτες, αν και αναρμόδιος με αλλαγή χωροθέτησης του σταθμού του Ισθμού με λανθασμένο χώρο μετά την διώρυγα κοντά σε γνωστό σούπερ μάρκετ.
Η άνευ προηγουμένου αυτή απόφαση πήρε αριθμό δημοτικού συμβουλίου 101 της 26-3-2008. Ουσιαστικά καταργούσε την σιδηροδρομική σύνδεση του Λουτρακίου απευθείας με την Αθήνα και το αεροδρόμιο μέσω του νέου προαστιακού. Με άλλα λόγια όποιος θα ήθελε προαστιακό θα έπρεπε να μεταβεί στον Ισθμό πληρώνοντας με σημερινά δεδομένα 10-12 ευρώ ταξί αν δεν διαθέτει αυτοκίνητο.
Μετά τα όσα συνέβησαν στην δημόσια διαβούλευση της 5-7-09 για τον προαστιακό και αφού όλοι οι παριστάμενοι πλην της δημοτικής αρχής συμφώνησαν να πάει ο σταθμός ως την οδό Αιγαίου όπως ζήτησε και δικαίως ο ΟΣΕ για να είναι οι επιβάτες του τρένου σε ακτίνα  πεζού από την πόλη καθώς και από τα δύο  μεγάλα πάρκινγκ που διαθέτει η πόλη στην Οικονόμου και στη Λέσχ των Αξιωματικών.
Πρώην δήμαρχοι όπως ο κ. Γιωτάκης υποψήφιοι Δήμαρχοι όπως ο κ. Παύλου και ο κ. Λογοθέτης έμποροι, ξενοδόχοι, η πρωτοβουλία Πολιτών Λουτρακίου με 2000 υπογραφές καθώς συγκοινωνιολόγοι ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ η Club Hotel Casino, μέσω του κ. Στεργιώτη, σύλλογοι φίλων του τρένου συμφώνησαν με αυτό.
Ο ίδιος ο κ. Γκιώνης έδωσε υπόσχεση πως θα δώσει εντολή στο γραφείο που εκπονεί σιδηροδρομικές μελέτες να φτάσει το τρένο ως την οδό Αιγαίου.
 Υπόσχεση που δεν κράτησε ποτέ. Ενώ αφού ανέβαλε το θέμα όταν ήρθε στο δημοτικό συμβούλιο. Απέφευγε συστηματικά να το φέρει κάτι που έκανε ο κ. Παύλου με κατάθεση 7 υπογραφών.
Στις 8-10-09 όπου τελικά η δημοτική αρχή Γκιώνη μειοψήφισε στο δημοτικό Συμβούλιο Λουτρακίου με αριθμό 303 της 8-10-09 άλλαξε την απόφασή του ανοίγοντας κόντρα στον κ. Γκιώνη, κ. Κοφινά του δρόμου της σύνδεσης του Λουτρακίου με τον προαστιακό καταγράφοντας μια άνευ προηγουμένου ήττα της Δημοτικής Αρχής Γκιώνη και κερδίζοντας ουσιαστικά το Λουτράκι.
Σε καμία των περιπτώσεων ο κ. Γκιώνης στο θέμα του προαστιακού δεν λειτούργησε με γνώμονα το συμφέρον των πολιτών του Λουτρακίου.

Πριν λίγο καιρό η δημοτική αρχή Γκιώνη έκανε λόγο για διάνοιξη της οδού Παπανικολάου και διαφήμιζε στους πολίτες του δήμου το συγκεκριμένο έργο!
Βέβαια η αλήθεια είναι αυτή που βλέπουμε σήμερα η οδός Παπανικολάου είναι κλειστή.

Ο ΟΣΕ διαψεύδει τον κ.Γκιώνη για τον δρόμο  και τις γραμμές!
Αμέσως μετά την εξέλιξη αυτή άμεσα ήταν η τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ο υποφαινόμενος με τον διευθυντή υποδομών του ΟΣΕ του κ. Τερεζάκη.
Ο κ. Τερεζάκης  μου τόνισε ότι δεν υπάρχει άδεια διάνοιξης δρόμου πάνω από τις γραμμές εκ μέρους του ΟΣΕ.
 Ο Εθνικός διαχειριστής σιδηροδρομικής υποδομής (ΕΔΙΣΥ) θα προστατεύσει την περιουσία του με κάθε έννομο μέσο.
Του γνωστοποίησε ότι τόσο ο ίδιος όσο ο ΟΣΕ βοήθησε σε αρκετά σημεία τον Δήμαρχο Λουτρακίου σε άλλες περιπτώσεις. Αλλά ήρθε η ώρα να καταλάβουν κάποιοι ότι η περιουσία του ΟΣΕ δεν είναι ξέφραγο αμπέλι κανενός και μάλλον θα καταφύγει ο ΟΣΕ στη δικαιοσύνη κατά του δήμου!
Υπογράμμισε ο κ. Τερεζάκης ότι η υπηρεσία του κάθε χρόνο στη δήλωση δικτύου που κάνει σε Ευρωπαϊκή Επιτροπή συμπεριλαμβάνει και την γραμμή του Λουτρακίου που ο ΟΣΕ την έχει χαρακτηρίσει ανενεργή και σε ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΜΕΝΗ!
 Με την έλευση του προαστιακού στο Λουτράκι θα διανοιχθεί η οδός Παπανικολάου, καθώς και θα αποξηλωθεί το τμήμα γραμμών από την οδό Αιγαίου ως το κέντρο του Λουτρακίου που σήμερα λόγω των κακών χειρισμών της δημοτικής αρχής Γκιώνη η οδός Κορίνθου είναι ένα άναρχο κομμάτι του Λουτρακίου με μπερδεμένες γραμμές τρένου, κάγκελα, δρόμο και άναρχα αυτοκίνητα παρκαρισμένα, υποβαθμίζοντας αισθητικά αυτό το κομμάτι της πόλης για να δημιουργηθεί ένας πεζόδρομος ποδηλατόδρομος ή όποιο άλλο έργο αποφασίσει το Δ.Σ. Λουτρακίου.
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Ο εχθρός του... προαστιακού Λουτρακίου λέγεται Γιώργος Γκιώνης"